Alapító partnerek

A Print Power alapító partnerei a következők: Euro-Graph (a papírgyártók képviselői); Eugropa (a papírkereskedők képviselői); Intergraf (a nyomdák képviselői); EMMA (magazinkiadók képviselői); PostEurop (postai szolgáltatók képviselői). A fenti tagok alakítják a Print Power büdzséjét a legnagyobb mértékben.

A Print Power sikerének az egyik legfontosabb tényezője a többi partnerrel való kommunikáció; ők nemzetközi szervezetek vagy cégek, melyek az értéklánc öt részét képviselik (gyártás, forgalmazás, nyomtatás, tartalom és kiszállítás). Ők az alábbiakba tartoznak:

•  Cellulóz- és papírgyártók

•  Papírforgalmazók
•  Nyomtatók, borítékok, festékek, előnyomási, nyomtatási ill. digitális nyomtatási eszközök gyártói
•  Tartalom-szolgáltatók, napilap- és magazinkiadók
•  DM-ügynökségek
•  Postai szolgáltatók
•  Magazin- és napilap-forgalmazók

Ki lehet partner?

Mivel a Print Power sikere nagyban függ tagjai számától és tevékenységük sokféleségétől, ezért minden céget és szervezetet örömmel fogad partnerei körében. Anyagi juttatások vagy szolgáltatások felajánlásával biztosíthatják, hogy a Print Power tovább végezhesse munkáját minden piacon, válaszolva a helyi igényekre és kiaknázva a nyomtatott média támogatása révén teremtett lehetőségeket.

Egyazon kezdeményezések többszörös elindulását megelőzendő, a szervezet igyekszik a már létező print kampányokkal együtt dolgozni. Így nem szükséges több szervezetnek ugyanazon cél eléréséért egymástól függetlenül pénzt költeni, valamint a marketingesek körében is megerősödik a print pozíciója.

Partnerek hozzájárulása

A partnerek kétféleképpen járulhatnak hozzá a kampány sikeréhez: pénzbefektetésekkel vagy szolgáltatások felajánlásával. Utóbbira példák alább találhatók:

•  Hirdetési helyek
•  Nyomtatás
•  Borítékok
•  Postázás
•  Címek
•  Kezelés
•  Megszemélyesítés

Egyes szervezetek központi támogatást nyújtanak, míg mások az egyes országok tevékenységeit támogatják.

A partneri viszony előnyei

A partnerek mind országosan, mind nemzetközileg is előnyhöz juthatnak a Print Powerrel történő együttműködés által; a márkájuk ismertsége azonnal megnövekszik, illetve üzleti előnyre is szert tehetnek azáltal, hogy egy print média használatát támogató szervezettel dolgoznak. A partnerek egyéb előnyökhöz is juthatnak, ezek a következők:

•  Hírnévre tehetnek szert, mint olyan szervezet, Promotion as an organisation committed to the success 
and sustainability of the industry
.

•  Access to exclusive materials, facts, research and information.
•  Opportunities to meet potential clients at organised events and activities.
•  Access to the Print Power and Two Sides websites, where a partner’s business activities
 can be promoted.
•  Networking opportunities with colleagues from the entire print value chain.

•  The opportunity to include the Print Power and Two Sides logos on all communication materials, giving a clear demonstration of a commitment to the initiative.

Get involved

To become a partner of the Print Power organisation, please contact the Print Power Central Office or your Country Manager.
They will be able to give you more information on the initiative and how you and your company can benefit.