Alapító partnerek

A Print Power alapító partnerei a következők: Euro-Graph (a papírgyártók képviselői); Eugropa (a papírkereskedők képviselői); Intergraf (a nyomdák képviselői); EMMA (magazinkiadók képviselői); PostEurop (postai szolgáltatók képviselői). A fenti tagok alakítják a Print Power büdzséjét a legnagyobb mértékben.

A Print Power sikerének az egyik legfontosabb tényezője a többi partnerrel való kommunikáció; ők nemzetközi szervezetek vagy cégek, melyek az értéklánc öt részét képviselik (gyártás, forgalmazás, nyomtatás, tartalom és kiszállítás). Ők az alábbiakba tartoznak:

•  Cellulóz- és papírgyártók

•  Papírforgalmazók
•  Nyomtatók, borítékok, festékek, előnyomási, nyomtatási ill. digitális nyomtatási eszközök gyártói
•  Tartalom-szolgáltatók, napilap- és magazinkiadók
•  DM-ügynökségek
•  Postai szolgáltatók
•  Magazin- és napilap-forgalmazók