Print Power

A Print Power egy olyan pán-európai szervezet, melyet azzal a céllal hoztak létre, hogy képviselje a a nyomtatott médiát és annak helyét a modern, integrált marketing programok és kampányok során. A szervezet olyan cégeket tömörít, amelyek a nyomtatott média teljes értékláncát képviselik - gyártás, kereskedelem, nyomtatás, tartalom- és postai szolgáltatás –, így birtokában van mindannak a szakértelemnek és tapasztalatnak, melyet a cégek képviselnek.

A nyomtatott média egyedülálló tulajdonságai

A multimédiás marketing és kommunikáció korában a nyomtatás továbbra is számos egyedi tulajdonsággal rendelkezik. Ezek a tulajdonságok olyan vonzó és hatékony élményt adnak az olvasónak, amivel más média önmagában nem tud versenyezni. A print média egyik legfőbb erénye, hogy teljes mértékben le tudja kötni az olvasó figyelmét. Ha kevesebb a zavaró tényező, az olvasó elmélyültebben olvassa a kiadványt vagy szórólapot – ez egy folyamat, amely elmélyült gondolkodáshoz vezet és növeli a tartalom hatékonyságát.

A print fizikai léte szintén növeli a médium hatékonyságát, valamint az olvasás élményét is. Egy újság tapintása, egy magazin súlya vagy egy DM levél anyaga a fogyasztónak valóságos és megbízható érzést nyújt. A különféle papírok és eltérő grammsúlyok használatával képesek érzéseket előidézni a fogyasztóban, egy súlyosabb, szemet gyönyörködtető küldeménytől a pazar, magas fényű antik hatású prospektusig. A nyomtatott médiának az a képessége, hogy megnyerje a fogyasztó figyelmét és valamilyen tevékenységre késztesse, mindig is része volt a marketing szakértők eszköztárának. A DM levél és a postai küldemény mindig a vásárlás irányába tereli a fogyasztót, sokkal inkább, mint egy call-center hívás vagy újabban egy honlap. Azonban az újság és magazin hirdetések mostanában interaktívvá váltak a QR kódok révén, a kiterjesztett valóság és a köztéri kommunikáció használatával.

Napjainkban ez a digitális integráció a nyomtatott média központi sikere és számos lehetőséget kínál a forgalmazónak, hogy új és izgalmas módon kommunikálhasson ügyfeleivel.