Egy szervezet, két márka

 

A Print Power, mint szervezet két márkát képvisel: a Print Power a hatékonyság kampánya, míg a Two Sides a fenntarthatóság kezdeményezése. Mindkét márkának egyedi célja és üzenete van.

A hatékonysági kampány üzenete arra világít rá, hogy mely nyomtatott média eszköz képes kiszolgálni egy hatékony marketing és hirdetési célt, míg a Two Sides üzeneteiben tájékoztatja a fogyasztókat és a nemzetközi média közösséget a nyomtatás és papír pozitív környezeti szempontjairól. A hiteles és irányadó kutatásokat és információkat felhasználva a kezdeményezés biztosítja, hogy a papírt és a nyomtatást fenntartható médiának mutassa be.

A hatékonysági kampány feladata, hogy "eladja" a nyomtatott médiát, míg a fenntarthatóság kezdeményezése tájékoztat, feltárja a mítoszokat, melyek az iparágat körülveszik és bemutatja a tényeket. A központi iroda dolgozza ki a szerkesztőségi anyagokat, illetve a főbb irányvonalakat és teszi elérhetővé az országos szervezetek számára, hogy egységes, harmonikus üzeneteket közvetítsenek a költséghatékonyság biztosítása érdekében.

Mindkét program végrehajtása országos szinten történik a nemzeti Print Power szervezetek által. Mivel az ország menedzserek tudják a legjobban a helyi sajátosságokhoz igazítani a kampányokat, ők választják ki a hatékonyság és fenntarthatóság üzeneteinek legfontosabb kombinációját a helyi „közönség” számára.