A Print Power stratégiája

 

A Print Power szervezete két kampányt visz egyszerre: a Print Power kampányt, amely a nyomtatott reklámanyagok erőteljes hatására fókuszál, és a Two Sides kampányt, amely egy fenntarthatósági kezdeményezés. A két kampány anyagait és a támogatást a Print Power központi irodája biztosítja, az országmenedzserek pedig szabadon felhasználhatják bármelyik - vagy akár mindkettő - kampányt a helyi piaci igényeknek megfelelően.

A Print Power központi stratégiája a két kampányt segítő kommunikáció létrehozásán és célba juttatásán alapszik. A Print Power kampány esetében ez az alábbi médiumokon keresztül történik:

• Hirdetések
• Weboldal
• Online banner-ek
• Közösségi média
• Brosúrák
• DM

 

 

 

A Two Sides esetében az alábbi médiumokon közvetítik üzenetüket:

• Hirdetések
• Weboldal
• DM
• Hírlevelek
• Mítoszok és tények brosúra
• PR
• Események
• Aktív kampányolás

A központilag készített anyagok harmóniát teremtenek Európa nyomtatott kommunikációs értékláncának egészén, költséghatékony és kreatív megoldásokat kínálva. Az országmenedzserek ezen felül a helyi anyagok használatával és események szervezésével kiegészíthetik a hatást és növelhetik a két kampány ismertségét. Egyes központi anyagok más országokban is hasonlóan nagy sikert arattak. További információért keresse fel a Two Sides weboldalát: www.twosides.hu